Wyróżnienie ^^

Pierwszy raz dostaję jakieś wyróżnienie :) 
Obdarowującą jest  

Dziękuję serdecznie i już zabieram się do odpowiedzi :)

1. Co sprawia Ci największą radość? 
Ojej, nie ma jednej takiej rzeczy, więc wymienię trzy:
- zapach i dotyk mojego mężczyzny
- smak porannej kawy pitej na tarasie nad jeziorem
- widok szczęśliwego zwierzaka - nieważne czy dzikiego czy domowego.

2. Co sprawiło, że zaczęłaś blogować? 
Chęć pokazania swoich prac, poznanie innych wspaniałych blogerek, rozmowa z Wami. :)

3. Trzy słowa najlepiej opisujące Twoją twórczość... 
natura, staranność, wyobraźnia

4. Gdybyś była kwiatem, byłby to... 
Hoya - roślina, która cudownie pachnie i chroni domostwo przed złą energią ;)
Jest kapryśna jak ja, i trudno ją okiełznać - mnie również trudno do czegoś przekonać, lecz jest to możliwe. 



5. Gdybyś mogła urodzić się na nowo, kim chciałabyś być? 
Jednorożcem. :D




6. W deszczowy dzień najbardziej lubię... 
Spaaać :P

7. Ulubiony artysta (z dziedziny sztuk plastycznych) to... 
Picasso - zwłaszcza jego prace, które widziałam w Muzeum Picassa w Maladze(Hiszpania) :)

8. Ulubiona piosenka to... 
Na dzień dzisiejszy to Duft Punk - Touch.

9. Najlepszy cytat, jaki usłyszałam... 
"To live a creative life we must lose our fear of being wrong"
Joseph Chilton Pearce

10. Kto Cię inspiruje? 
Tak szczerze, to inspiruje mnie wszystko dookoła: natura, rzeczy leżące w moim pokoju, prace zdolnych blogerek. Czasami są to pojedyncze koraliki :)

11. Najbardziej szalony pomysł, jaki przyszedł Ci do głowy, i go zrealizowałaś... :)
Zapisanie się do szkoły fotograficznej!
Nie dość, że się zapisałam, to jeszcze skończyłam tą szkołę w sierpniu tego roku z oceną celującą na dyplomie :) Gdyby mi ktoś powiedział dwa lata temu, że to zrobię, to bym chyba wyśmiała :P


Na koniec moje nominacje :)

http://anja-bijou.blogspot.com/


I pytania:

1. Skąd czerpiesz inspiracje?
2. Od czego zaczynałaś, jeśli chodzi o rękodzieło?
3. Ile czasu zajmujesz się rękodziełem?
4. Ulubiona książka(książki)?
5. Przepis kulinarny, który mogłabyś polecić? :)
6. Gdybyś spotkała legendarną złotą rybkę, jakich trzech rzeczy pragnęłabyś najbardziej? :)



3 komentarze:

Zawsze odwiedzam blogi moich gości :)

 

----

----

about..



Kontakt: adzika1@msn.com



Nigdy nie lubiłam pisać o sobie, więc streszczę siebie w kilku słowach....

Moją największą pasją jest ogrodnictwo, ale też uwielbiam robić coś z niczego, szukać inspiracji wokół mnie oraz rejestrować piękną(i nie tylko) rzeczywistość na kliszy lub cyfrowej karcie moich aparatów...

Dlatego też chciałabym się tym podzielić z innymi i razem oceniać moje postępy.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

tu mnie znajdziesz :)






........



Obserwatorzy

.......