{GRUDZIEŃ} 5 – KÓŁKO

Nie jest to idealne kółko, ale chyba nie chodzi o perfekcję w tej zabawie... :)

Dzisiaj prezentuję jabłko.

Bo je uwielbiam jeść.
Bo są posłuszne podczas gotowania.
Bo są smaczne.
Bo pięknie pachną.
Bo kojarzą mi się z dzieciństwem i ciastem włoskim mojej mamy.

A Wam z czym się kojarzą? ;)




Zdjęcie nie jest robione aparatem fotograficznym. W ten sam sposób robiłam również fotografie do dyplomu. Nawiązywałam tym samym do prastarych technik fotografii. Prawdopodobnie to zdjęcie trafi do kontynuacji mojej pracy, która została już obroniona. :)


Buziaki!


8 komentarze:

  1. Hmmm.. Zaintrygowałaś mnie. W jaki sposób zostało zrobione zatem to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykonane zdjęcie, w pierwszej chwili nie zorientowałam się, że to jabłko i mnie bardzo zaintrygowało, co to takiego! Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to zdjęcie. Zdradź jaką metodą je zrobiłaś :)
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że zdjęcie się podoba. :) Starałam się.

    A teraz odpowiedź na pytanie: Jak to jest zrobione?
    Otóż, jabłko położone zostało na skaner. Widoczne są również odciski palców na szybie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! wygląda jak tęczówka!

    OdpowiedzUsuń

Zawsze odwiedzam blogi moich gości :)

 

----

----

about..



Kontakt: adzika1@msn.com



Nigdy nie lubiłam pisać o sobie, więc streszczę siebie w kilku słowach....

Moją największą pasją jest ogrodnictwo, ale też uwielbiam robić coś z niczego, szukać inspiracji wokół mnie oraz rejestrować piękną(i nie tylko) rzeczywistość na kliszy lub cyfrowej karcie moich aparatów...

Dlatego też chciałabym się tym podzielić z innymi i razem oceniać moje postępy.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

tu mnie znajdziesz :)






........



Obserwatorzy

.......