Wyniki!

Przepraszam za moją długą nieobecność, ale sprawy osobiste na razie pochłaniają dużo mojego czasu...
Ale przejdźmy do przyjemniejszej części posta, czyli do ogłoszenia wyników mojego Candy.

Od razu chciałabym podziękować wszystkim dziewczynom, które wyraziły chęć wzięcia udziału. Była Was garstka, ale bardzo mnie to cieszy, że ta garstka odwiedza mnie. :)
Dziękuję Kochane!

Na razie zwyciężczyni dostaje ode mnie wirtualnego kwiatuszka, ale proszę o wiadomość z adresem, bo nagroda-niespodzianka szykuje się. :)))))


A przechodząc do sedna...

Zwyciężczynią jest Amanda Wójcik!!! :D

W komentarzu zgłaszającym się do Candy napisała: "Skoro napisałaś zaproszenie, to postanowiłam dołączyć do tego szanownego grona;) Bardzo mi miło i chociaż nie sądzę żebym to akurat ja zebrała nagrodę, bardzo dziękuję za zaproszenie! Gratulacje tylu postów, ja dopiero zaczynam swoją przygodę;)"


Gratuluję i oczekuję wiadomości z adresem, na który będę mogła wysłać nagrodę. :)

Pozdrawiam, buziaki! xoxo


4 komentarze:

  1. Fajnie, że znowu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj witaj :) Gratuluję Zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana pisałam do Ciebie maila, nie wiem czy do tarło bo nie dostałam żadnej odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze odwiedzam blogi moich gości :)

 

----

----

about..



Kontakt: adzika1@msn.com



Nigdy nie lubiłam pisać o sobie, więc streszczę siebie w kilku słowach....

Moją największą pasją jest ogrodnictwo, ale też uwielbiam robić coś z niczego, szukać inspiracji wokół mnie oraz rejestrować piękną(i nie tylko) rzeczywistość na kliszy lub cyfrowej karcie moich aparatów...

Dlatego też chciałabym się tym podzielić z innymi i razem oceniać moje postępy.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

tu mnie znajdziesz :)






........



Obserwatorzy

.......