Sezon ogrodniczy 2013 rozpoczęty!

Powoli czynię przygotowania do sezonu ogrodniczego, a w zasadzie to już zaczęłam siać niektóre roślinki w domu. Niedawno, w Lidlu moi rodzice zakupili owoce liczi w bardzo niskiej cenie, jak na tak egzotyczny owoc. Pomyślałam więc, że spróbuję zasadzić kilka nasion. Oczywiście uprzednio wyszukałam trochę informacji na temat siewu i warunków prawidłowego wzrostu. Nasionka najpierw zostały wymoczone w wodzie. Słoiczek stał na grzejniku. Później wsadziłam po 3 nasionka do dwóch doniczek w odstępie jednego dnia(7 i 8 stycznia). Liczi wsadziłam do ziemi tak, żeby trochę wystawały i przykryłam podziurkowaną folią. Dzisiaj jedna doniczka(8.01) wygląda tak:

W drugiej doniczce też zauważyłam jak jedno nasionko się wybija, ale jest bardziej przysypane ziemią, więc nie robiłam zdjęć. Dzisiaj posadzę kolejną partię, plus wysieję lub namoczę inne nasiona. Plany są duże, ale co z tego wyjdzie-zobaczymy. :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zawsze odwiedzam blogi moich gości :)

 

----

----

about..



Kontakt: adzika1@msn.com



Nigdy nie lubiłam pisać o sobie, więc streszczę siebie w kilku słowach....

Moją największą pasją jest ogrodnictwo, ale też uwielbiam robić coś z niczego, szukać inspiracji wokół mnie oraz rejestrować piękną(i nie tylko) rzeczywistość na kliszy lub cyfrowej karcie moich aparatów...

Dlatego też chciałabym się tym podzielić z innymi i razem oceniać moje postępy.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

tu mnie znajdziesz :)






........



Obserwatorzy

.......