Coś na jesienną nudę...

Weekend przebiegł prawie całkowicie ponuro...
W sobotę byłam na warsztatach z masy solnej...z początku nie podobała mi się perspektywa robienia tylko aniołów z masy(tym bardziej, że te na zdjęciach przykładowych były brzydkie...), ale prowadząca okazała się na tyle tolerancyjna, że nawet była zaskoczona tym, co ja wykonałam.
Oczywiście "odbębniłam" wyrobienie jednego skrzydlatego, ale przypomniałam sobie, że koleżanka robiła z masy solnej sowy... :)

Te są moje.



Niepomalowane jeszcze, ale to trochę potrwa, zanim to zrobię.

A tu "nieszczęsny" anioł. :P



Gdyby ktoś chciał spróbować tej zabawy z masą solną to zamieszczam przepis, według którego ja pracowałam na warsztatach.


MASA SOLNA

2 szklanki mąki
1 szklanka soli(najlepiej drobnoziarnistej)
2-3 łyżki oleju lnianego nieprzefiltrowanego(ma charakterystyczny niezbyt przyjemny zapach, ale da się przeżyć)
3/4 szklanki wody


Nazajutrz, w poszukiwaniu inspiracji natknęłam się na bloga Sztuka N!epoważna. Dziewczyna ma naprawdę ciekawe tutoriale. Zachecam do zajrzenia. :)



7 komentarze:

  1. Piękne prace, szczególnie sówki, są urocze! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ładne wyszły Ci sówki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ale Twoje anioły są piękniejsze :D

      Usuń
  3. sówki są super :) moje od zeszłorocznej zimy jeszcze niepomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się sowy, urokliwe :).
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny :).

    OdpowiedzUsuń

Zawsze odwiedzam blogi moich gości :)

 

----

----

about..



Kontakt: adzika1@msn.com



Nigdy nie lubiłam pisać o sobie, więc streszczę siebie w kilku słowach....

Moją największą pasją jest ogrodnictwo, ale też uwielbiam robić coś z niczego, szukać inspiracji wokół mnie oraz rejestrować piękną(i nie tylko) rzeczywistość na kliszy lub cyfrowej karcie moich aparatów...

Dlatego też chciałabym się tym podzielić z innymi i razem oceniać moje postępy.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

tu mnie znajdziesz :)






........



Obserwatorzy

.......